GRÅTT

Hej hopp.
Dåligt bloggande av mig men jag befinner mig fortfarande i "landet" koma. Det kan vara värmen men jag känner mig helt matt hela tiden och längtar så till semestern. Bäst det är lika varmt då :)
Så idag ligger jag inne och pumpar kall luft och kollar på beverly hills på fyran, woho när började dom visa det igen?! Anledningen till att jag dissar det fina vädret är i alla fall för att jag har tvättstugan. Snark, så himla tråkigt. Men behövde verkligen tvätta. Och lyckades färga alla mina vita underkläder (inklusive min favvo-bikini) grått. Jippie vad lyckad jag känner mig, haha. Fast det positiva är att det faktiskt blev jäkligt snyggt. Jag vet inte riktigt hur jag lyckades (kan ha varit något i sköljmedlet, haha) men klantig är jag. TUR att det inte var mina klänningar och min andra vit tvätt, då hade jag legat och tjurat.
jag och älskade mormor
och denne stiliga karl är min morfar <3
steker i greklandshatten :D
free falling
Världens sötaste bjuder på ett hopp! :)
Älskar linus kamera som numera innehåller 7000 bilder på samma blomma haha
Lekte med Kajsa :)
Mycket bra helg med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0