Jag är i fel bransch

Jag borde inte konstruera fundament till kraftledningar eller markprojektera för stationer, nix pix jag borde bli elektriker, haha.
Lagade nyss lite god mat och när jag satt mig ner för att äta framför teven så fungerade den inte. Efter mycket om och men lyckades jag lista ut att internet inte heller fungerade, men lampa gick att tända och airconen puttrade hong kong kyla förfullt. Sen letade jag mig ut i hallen till proppskåpet och då fungerade inte heller lampan i hallen så jag började ana ett mönster och öppnade proppskåpet. Som tur var hade jag mamma i örat så jag fick hjälp med vad som var fel och nu har jag eeeeeeeel! Riktigt härligt :D haha
Idag läste jag ut boken man fick av ELLE (hade inget annat att läsa) och betyg? Jag förstår varför den var gratis.
Ingen Jo Nesbo där inte. Hur skriver man ett danskt eller är det norskt ö?
Och det alla borde prata om idag är den grekisk youghurt-turken som ofrivilligt prydit yoghurt förpackningen i åtta år innan någon kom på att han inte var riktigt med på noterna, haha riktigt skoj!
Nej nu ska jag kolla på inte ett utan TVÅ avsnitt av the hills, sen diska. Måste se fint ut när jag får finbesök av Hottie imorgon.
Puss hajpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0