Kusinkärlek

Åh haft en toppen helg. Först med Elin som kom i fredags och kan sammanfattas som toppen dagar med massa snack, skratt och regn haha. Lyckades konstigt nog att inte bli förkylda efter lördagens påhitt. Vi satt i totalt hällregn och tittade på sommarkrysset, men det var det värt ;)
Igår kom min kusin Cassandra. Vi spenderade dagen på stan med att spendera pengar. Höll mig rätt så bra faktiskt eftersom jag och mamma åker bort på fredag. Vi käkade thai och sushi buffe till lunch och jag fick Cassandra att prova sushi för första gången i sitt liv! :) Det gick bättre än när Sandra Hodzic provade ;)
Sen såg vi Knight and day på kvällen, den var faktiskt bra. Lite lättsam action komedi. Men jag har lite svårt för Tom Cruise, även om han är rätt så snygg och lite macho så är hela hans sektgrej lite läskig vilket förstör rätt mycket för mig.
Idag började vi morgonen med en 5 km's promenad sen en hemmagjord brunch och en vända på söder. Fyndade en riktigt snygg väska för 50 kronor. Perfekt storlek och priset är ju skamligt billigt. Men det är mitt andra fynd på secondhand, känner mig stolt :)
Snygga brudar med botox. Syns även lite av min jeansjacka som jag fyndade på rean.
Nu äter jag gulasch soppa och slappar. Cassandra har åkt iväg och ätit med sin kompis Michelle en sväng. Sen ska vi göra ansiktsmasker och måla naglarna - girls night. Fast linus kommer också hem snart, kanske kan få på honom en mask också, haha lycka till.
Gillar min semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0