Mug shot

Nu har jag slutat jobba och snart ska jag och Linus åka och handla lite. Och förhoppningsvis äta sushi. Kommer bli mycket sushiätande nu under veckan känner jag, kommer se ut som en riskudde snart.

Idag har det pratats väldigt mycket om Lindsay Lohan på radio (tom på p3). Jag förstår inte hur en bild kan skapa så mycket rubriker. Men hon passar faktiskt i oranget! Haha. Däremot kan jag inte hjälpa att tycka lite synd om henne, jag skulle aldrig palla att vara en offentlig person och få stå ut med så mycket skit som dom gör. Även om hon får skylla sig själv. Men ändå.. poor little girl! (Kan vara för att jag alltid varit lite svag för henne, ända sen föräldrarfällan, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0