Ramblas

Precis kommit hem från aw:n med jobbet. Så himla bra initiativ av några tjejer att styra en tjej aw. Vi gick till Ramblas som är ett tapas ställe på söder vid Hornstull. Det var så himla god mat, trevlig stämmning och jätte billigt. En rätt kostade ca 50 kronor och allt var vällagat och såååå gott. Rekommenderar det starkt! Sen blev det även lite sangria och rosé. Sen gick vi vidare till strand, men där var det fullt på uteserveringen så vi hamnade på ett ställe som hette 'bara ute' vid tantolunden. Riktigt lyckad kväll som jag avslutade lite för tidigt för mys med limpan och packningn inför örebro.
Ska blir så sjukt kul att få åka till Pissie och jag åker tidigt så att vi får steka ;) I veckan väntar jobb, träning och sleepover med annaru. Jag är särbo heeela veckan. Men det gör inget för jag kom hem till en fläckfri lägenhet (där tom räkningarna är sorterade i mappar) .. what a man!
Förstår inte vad han ser hos en så oorganiserad och slarvig tjej som mig :D
Godnatt, see you in öret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0