SEMESTER!

Woho nu har den börjat och jag ska njuta av varje sekund. Började redan igår..
Bästa Elin <3
haha jag var redan på lyset? haha
tapas på ramblas!
Sen kom Alexandra, min jobbarkompis, och så drog vi vidare till gondolen där vi tog en goood drink.
Sen gick jag och Elin vidare till East. MYCKET lyckad kväll OCH vi fick komplimanger för skor och kavaj haha.
Vi fick lite gratis underhållning hela kvällen. Första delen av en alldeles för påverkad uteliggare som ställde sig och juckade bakom en levande reklamskylt vilket var lite roligt men också mest sorgligt. Sen av en alldeles för full gubbe på tunnelbanan (som min favorit chaufför körde!! yey).
Nu blir det lunch med Kalle på stan och sen Sommarkrysset ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0