That I'm a motherfucking P-I-M-P

Nyss varit ut på en pw med linus, nu blir det film time.
Bjuder på en bildkavalkad från helgen:

Häääärliga bilder från en härlig kväll. Rolig var killen som trodde att jag var synsk "vänta jag vet vad du heter i efternamn, nåt på p..nej r, du heter r*****!", eller sandras sätt att svara i min telefon "en piss telefon" haha i alla fall trodde min mamma att sandra sa det haha. Men kvällens top notch var när Sandra såg storleken på en syltburk och hårdrockaren bredvid oss satt och sjöng " I dont know what u heard about me, but a bitch can't get a doller out of me. No cadillac, no perms u can't see. That I'm a motherfucking P-I-M-P.
Igår gjorde jag ett test på aftonbladet om vilket parti jag tillhör, resultatet? Från och med nu är jag visst pirat, HAHA!

Kommentarer
Postat av: Lea

Oh va fina bilder det va en riktigt nice kväll:) Måste göras om! Men du upp med lite bilder på fejjan också:) hihi det är mitt liv hahaha pusssssssssssssssss

2010-07-21 @ 21:10:37
Postat av: angelica

ja så himla bra kväll! :)

Absolut snart så med kiki ;)

Jaaaa det kommer jag lovar, men du får nog vänta tills lördag tyvärr haha. Pusspusss

2010-07-21 @ 21:53:39
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0