Love the way you lie

Åååh jag älskar musik. Har lyssnat på massa bra musik hela dagen idag på jobbet (och jobbat så klart), favoriten just nu är helt klart:
Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
Eminem feat Rihanna - love the way you lie.
Så himla bra låt. Sen fick jag tips av Hotchick om en låt med Justin Timberlake och Esmée Denters - Love dealer. 
Snacka om söt tjej! Och för att inte tala om het kille. Jag blir sugen på lugg igen när jag
 ser hennes frilla.

Nu lite bilder från min örebro helg som kan sammanfattas med orden: sol, kaloriintag i
mängder, bad, mera sol, dans och mycket mycket mycket tjejsnack :)

Hepp min kamera strejkar så blev inga bilder, står bara "one moment" och det momentet
verkar vara riktigt långt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: annaru

ääääääääääääälskar den!!!!!!!!

2010-07-06 @ 10:01:31
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

så sjuuuukt bra! ;D

2010-07-06 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0