VARNING: ej för pessimistiska människor

Idag ska jag vara riktigt osvensk och säga att livet är underbart, jag har haft en sån himla bra dag och jag är faktiskt värd berömmet som jag fick idag!
Dagen började med lite stress på jobbet sen iväg på möte resten av dagen. Jag älskar möten, man känner sig alltså så kreativ när man sitter och spånar på idéer och olika förslag. Åt förresten världens godaste ceasarsallad till lunch, en sån där sallad som för en gångs skull inte innehöll rötterna på salladen! Me like.
Sen åkte jag ner på stan och fyndade som tusan, sen köpte jag världens godaste smoothie med frozen yoghurt och mango (och en touch av förbrännings boost, HA! funkar det?!)
Sen kilade jag till SATS på Odenplan, åh jag älskar Odenplan, blir alltid så nostalgisk när jag kommer dit. Svettades ett tag på löpbandet och sen ännu mer på body pumpen. Nu känner jag mer än någonsin att jag måste kolla upp min axel/rygg eller vad det nu är. Skulderblad?
Sen kommer jag till det bästa på hela dagen; min resa hem. Möts av rösten från SL's i särklass bästa tunnelbanechaufför. Han hälsar alla välkomna till hjärtat av Stockholm vid T-centralen och pratar lite vid dom flesta stationer. Önskar alla som rest med honom en trevlig resa och välkomna tillbaka! Det är kärlek till sitt jobb, hoppas jag. Och det är så himla skönt med någon som lättar upp, man åker med ett leende på läpparna hela resan hem.
Så dagen kunde faktiskt inte bli bättre, damn vad det är skönt att leva idag! :)
Ps. Vädret är ju också gaaanska så härligt va.

Kommentarer
Postat av: annaru

precis som en dag ska se ut! rundan gick fint, nu sover man gott! puss

2010-07-08 @ 22:50:40
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0