Västerås

Tjoho! Tillbringat hela dagen i Västerås med Emma, myyycket trevligt. Alldeles förlängesen vid träffades och bara pratade :) Fikade två gånger och åt lunch. Sen köpte jag en skiva. Fick rekommendationen av Emma som också köpt en förra veckan. Jag har inte köpt en skiva på flera år. Men tänkte att det kunde vara bra att ha i bilen imorgon och eftersom våran cd-spelare i bilen vägrar ta brända skivor så fick det bli ett inköp.
Bara det att våran cd-spelare inte tar några som helst skivor! Bajs. Men sitter här en skiva rikare i alla fall.
När jag brummat hem från Västerås fick jag ett infall och drog med mamma till gymmet. Vi skulle ha gått på någon prova-på-dag för Arenan men det var något slags military fitness blabla som iofs verkade skit skoj, men det var ute! Vilket inte kändes som en hit i spöregn.

Så nu har vi gymmat klart och jag har ätit massor av mammas gudomligt goda tacopaj. Jag älskar min mammas tacopaj. Nu ska jag kila en sväng till morfar och mormor <3

Borde packa.. borde borde borde..

It's a quarter after one, I'm a little drunk,
And I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now

(kommer bli bildtomt i bloggen eftersom jag glömt kamerasladden, snark på mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0