GLAD MIDSOMMAR! :)

Nu är jag proppmätt efter en inte så god förrätt, en väldigt god varmrätt och en gudomlig efterrätt med rabarber. Jag älskar rabarber. Jag borde sova nu, ska upp och jobba tidigt och sen efter det...så bär det av mot skärgår'n!
Ska bli så himla kul och skönt med ledighet.
Nej nu ska jag kolla över min packning en sista gång sen sova.
GRATTIS igen älskling på födelsedagen.. och 1½ år :) <3

Godnatt, trevlig helg och framför allt
GLAD MIDSOMMAR!!! :)

ps. se till att dansa lite runt snoppen aka midsommar stången som ska befrukta jorden eller hur det var. Aldrig tänkt på vad den såg ut som förrän förra året i Hong Kong när vi förklarade för våra kompisar vad vi gjorde på midsommar. Vi dansade även små grodorna för dom... haha vad dom tyckte om midsommar behövs väl inte ens förklaras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0