Have you heard the news today, I'm leaving town

Imorgon bör det av mot Fagersta direkt efter jobbet för att fira min underbara Sandra Hotchick och hennes examen! Så stolt, plus att det alltid är bra att ha en bästa vän som är sjuksköterska och kan bota alla mina konstiga sjukdommar.
Det lir lite grill och bålpartaj imorgon och sen ska vi ut på lördag. Tvådagars, hur ska jag palla det? Har ju gått och blivit pensionär sen jag började jobba. Men ska allt orka och sedan vara väldigt stolt över mig själv att i still got it haha.
Körde shape idag på sats vid odenplan, jag saaaaknar odenplan. Jag saknar att bo centralt och att inte ha lika långt till jobbet. Jag älskade när det från dörr till dörr tog mig 25 min (vilket många kan tycka är mycket), men nu tar det 50 min. Alltså har jag ca 2 h resetid per dag. Det tär på mig, jag tror att det är därför jag är så trött hela tiden.
Nu borde jag packa ihop lite grejer inför helgen och bikini står överst på listan, det ska bli fint väder och jag ska pressa bort det vita från min kropp. Jag behöver bli bruuuuun.
Sean Banan - Skaka rumpa. Jag erkänner, den kommer bli en sommarplåga och har redan att sig i min skalle. Och efter en helg med sandra så kommer den sitta ännu hårdare... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0