Hong Kong värme

Heeeej å håååå.
Jag är så trött så att jag tror att jag ska stupa närsom. Flexade ut vid ett idag och åkte ner på stan för att möta upp Linus och Vilgot. Vi var barnvakt i ca två timmar och hann med en promenad på en mil med den härligaste ungen (han och mina underbara söta kusiner såklart), sen åkte jag och Linus till IKEA, home, media markt och elgiganten. Vi behövde en ny tvättkorg vilket gick fort, sen var vi på jakt efter en aircon. Nu är den beställd och från och med nu kommer det råda hong kong kyla i våran lägenhet, l o v e l y!
Nej inte riktigt så kallt, men lite kyligare här hemma vore inte fel. Solsidan och värmebölja i denna lägenhet.
Så inte konstigt att jag är trött.
Nu har jag styrt upp min mobil också och är anträffbar igen, wiho! Men ingen som ringer för det ;)
Neeeej godnatt, bilderna får vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0