IKEA

Idag blev det en tripp till IKEA efter jobbet med Limpan och Annaru. Köpte lite durkslag och annat nödvändigt. Sen föll jag för en vit orkidé. Jag har dom ogrönaste fingrarna som finns så jag ger den en vecka, men under den veckan så ska det vara den finaste orkidén ever.
Igår hade vi grillkväll med jobbet. Vi skulle ha spelat kubb och druckit öl/vin, men det blev bara drickande. Riktigt trevligt och jag blev en vattenfallryggsäck rikare.
Sitter och småsnyftar lite till greys nu så slänger upp lite bilder från kryssningen:
Egen härlig hytt
Jag älskar skärgår'n!
Hittade en trevlig farbror
Kollegor och guide
Spacead drink, men alkoholen fick man leta efter
Underhållning på bästa kryssningsnivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0