Inte vilken häst som helst utan.. FLOOOODHÄST

På lördagen försökte jag ligga ute i solen och läsa Mons Kallentofts nya bok vårlik, det gick sådär. Det var inte riktigt så varmt som jag hoppades. Så efter ett tag gav jag upp och skulle åka och fika med min kusin och hennes kille. Det gick också sådär eftersom fagerstas enda fik stänger klockan 2 på en lördag.
Så dom åt thaimat och jag tittade på. Mycket trevligt :)
Sen var det dags för party igen. Det blev förfest hos Emma med Galenpanna, bra musik och värmlänningar. Tyvärr fick vi dom att härma han från hajk alltför många gånger men dom ställde så snällt upp :D
Mycket lyckad kväll och kvällens kommentar får söta Emma stå för:
- Liten av vax
- Åhh åhh jag vet, Paris Hilton!
Dock skulle det ha varit tummelisa och madame tussauds. Sen shakade vi loss på GM och tvingades lyssna på mindre bra musik iform av ett allför högt och skrikande band. Andra kanske gillade det, men inte min och sandras cup of tea.
Sötaste
Emma, Sandra, Jag, Jenny, Linn = galenpannor :D
i love u i love u i love u
träffade min älskade moster också! :) GM är braaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0