Lets go all night baby

Wok med räkor, broccoli, paprika, chili och lök. Blev riktigt gott och tack Anna för tipset om Lime kryddorna! :)
Nu är jag proppmätt. Har precis ätit framför datorn med tvn igång, som innan Linus flyttade hit. Det är mycket roligare att laga mat och äta med någon än själv. Tur att datorn är bra sällskap.
Sen kan jag som många andra gläjde mig åt att skattepengarna kom idag. Det är verkligen som att vinna på lotto. Jag är värd något nu känner jag, undrar vad det kan bli. Ett par nya skor? Ett par jeans skulle jag behöva köpa men jag jeansvägrar, det är sommar och jag hatar att prova jeans. Men jag måste verkligen ha ett par så får väl släpa med mig ett smakråd och åla mig in i ett provrum. Kanske imorgon när jag och Anna ska ha en shopping och mysdag.
Idag var det 80-90 tals tema på dance arobic'en. Det var riktigt kul och finallåten var What a feeling, kunde inte bli bättre. Och dagens lärdom efter den lektionen är att jag aldrig någonsin ska klaga på att jag ens har något som liknar celluliter.
Älskar denna låt! Längtar efter ett stort dansgolv och mina bästa vänner. Snart så :)
Dagens önskan: kan någon uppfinna myggmedel som inte luktar så illa eller iform av en tablett? Eller finns det redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0