shopaholic

..det är i alla fall vad Linus skulle kalla mig.
Efter träningen kilade jag ner på stan i jakt på en frisör, hittade en tillslut men innan det lyckades jag hitta två par skoj, ett par jeans (vilket verkligen behövdes!) och lite underkläder. Insåg när jag kom hem att mitt färgseende inte är på topp, jag trodde att jag köpte ett par matchande trosor till en bh som jag köpte i london. Men det är inte ens i närheten, bh:n är korallfärgad och trosorna är mer grisrosa, sexy kombination eller?
Skor från Belle Shoes. Påminner lite om mina svarta favoriter från Zara (barcelona), fast ändå inte :)
Skor från Scorett av märket Tiamo.
Så inte direkt några skor att ha på jobbet, måste börja gå ut mer :)
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska kolla på gossip tills Linus kommer hem. Sen ska vi nog ner på stan och äta och se Fibes, Oh Fibes!
Först har dom sprängt hela förra veckan vid jobbet och nu spränger dom här vi bor. Jag blir galen, sluta spräng!

Kommentarer
Postat av: annaru

aaaah älskar verkligen skorna!½ men de jag köpte duger väl de med ;P

2010-06-15 @ 08:32:05
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

dina är sjuuuuuukt snygga! :D

2010-06-16 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0