Toppen dag

Avslutade kvällen på grönan eftersom vi trodde att det skulle vara Sommarkrysset, men icke sa nicke. Men det blev en del karusellåkande (och skrikande). Jag och sandra skrek värre i gungorna än vi gjorde i jetline. Vuxet, mycket vuxet :)
Before
During
Och efter då. Haha helt slut men jag älskar att åka karuseller och kommer aldrig växa upp ur den synpunkten! :)
WOHO en U-BÅT!
Eagle eye cherry och save tonight avslutade min och Sandras alldeles underbara dag. Sen på vägen hem fick vi frågan om vi jämt sover i samma säng, faktiskt ett väldigt bra sätt att fråga på haha. Sen drack vi lite rödvin, kröp ner under täckena och sjöng till disney låtar.
Toppen dag helt enkelt.
Idag har jag jobbat och sen inte gjort så mycket mer. Jippie, imorgon är det måndag...hmm
Men på torsdag blir det skärgården! Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0