Torsdags-längtan

Så här pigg såg jag ut innan löpningen, dock inte efter. Bjuder på sexpacket också! haha
Nu är det nog dags att sova, helt slut. Men det gick över förväntan att springa. Det är konstigt att när man väl tar sig i kragen så brukar det gå rätt bra. Samt att jag har lite ångest för tjejmilen som ska springas i september (?), visst det är ett tag kvar but im feeling the pressure. Och det värsta jag vet är när man blir svettig i armvecket, blä!
Idag åt vi sushi till middag. Vi har visst ett enormt bra suhsiställe här vid oss, det var riktigt riktigt gott.
Jumey, jag älskar att linus börjat äta sushi, älskar't.

Har kollat vädret inför midsommar, SMHI säger sol och 24 grader på lördag och yr.no säger regn. Vad ska man tro? JO att det blir sol.
I alla fall om man tror på . .
http://www.aftonbladet.se/vader/article7341835.ab
Jag väljer att vara positiv och tro på aftonbladet, dom har väl alltid rätt? ;)

Kommentarer
Postat av: annaru

fan vilken söt bild! gullis

2010-06-22 @ 12:04:53
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha den är tillägnad dig ;) hoppis

2010-06-22 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0