1a

I'm back, i alla fall för ett tag. Får se hur länge det håller i sig denna gång. Det är inte det att jag tycker att det är tråkigt, men jag har aldrig något att skriva om. För händelselöst liv kanske? Men är man en 9-5 arbetare så kan man väl inte begära så mycket mer.
Men nu är det skärpning, men glam tack. Behöver "Maria Montazami-uppa" mig. Bli lite mer Hollywood fru kanske.
Linus kom hem i veckan och hade köpt en Popcorn hour. Jag hoppades på att det var en maskin som gjorde popcorn, men nej tyvärr. Det är någon typ av teknisk sak som surrar och låter. Han är helt extast och jag är inte alls fascinerad. Men med argumentet att om ett tag när jag förstår hur den fungerar så kommer jag tycka att den är kanon så är jag övertygad.
Idag gymmade jag på morgonen med Emilia och Anna. Sen var Linus på NK och köpte nya löparskor, typiskt oss att börja ladda för beach 2010 i maj? Och igår lyftade jag möbler med kära Sandra Hotchick så nog är träning för beach 2010 på topp. För all rörelse räknas, även den jag gör just nu med armen ner i chipsskålen. Åh hallå, dålig disciplin.
Imorgon är det måndag och på schemat står övertid på la work, behövs eftersom den här arbetsveckan bara består av 3 dagar.
Nej åter till chipsskålen.
I stand up and I'm searching, for the better part of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0