Babysitter

I lördags var jag och Linus barnvakt till Linus brors barn från 8 på morgonen. Gissa hur pigg jag var? Kom hem halv två och sen åkte vi 7. Men jag fick sova någon timme när vi kom dit och sen var jag fit for fight. Efter en schabrak frukost premiär använde jag bikinin. Jag vill också ha ett stort fint hus vid vattnet med en stor trädgård.
Jag och Vilgot premiär badade också i hans nya pool, jeeezez vad kallt det var. Det finns filmbevis på det men det kommer inte hamna här. Jag hatar att vara med på film, tycker inte att jag har så farlig dialekt förrän jag hör mig själv..då inser jag och tänker "fy vem är det som pratar?" tills jag inser att det är jag.
Efter barnvaktningen (ja det heter så) åkte vi hem och slocknade i sängen. Denna allergi tar död på mig, fick receptbelags medicin av Linus bror som jag hoppas ska hjälpa. Det kliar sönder i mun och näsa, inte en skön känsla.
Speciellt inte när man inte kan klia tillbaka.
På kvällen såg vi på film, en som jag verkligen inte rekommenderar. "The road", den var sjukt seg. Vi såg halva filmen sen snabbspolade vi igenom resten till slutet.
Får se om filmen vi ska se snart är bättre "the man who stares at goats", att dömma av namnet kanske den inte är så bra. Men på trailern så verkar den bra, men det gjorde ju också the road.
Idag var jag och Linus till Kista galleria, jisses vad jag vill shoppa. Såg så mycket fint som bara måste bli mitt. Ska tvinga mamma på en ordentlig shoppingrunda på lördag. Nu har jag precis ätit världens godaste chiliburgare ala Limpan och ska snart diska och gå ner i tvättstugan.
Jag hatar att tvätta i tvättstugan, det är så sunkigt. Även om vi har en ren och fin så gillar jag inte det hela, speciellt inte när folk inte gör rent efter sig. Idag såg det ut som att någon tvättat en fågel i tvättmaskinen, men det var visst en dunkudde (vi hittade resterna av den). Alla får väl tvätta en dunkudde om dom vill, så länge man gör rent efter sig. Jag har full förståelse för tvättstugebråk haha. Och som att inte det var nog så låg det ett par trosor kvar (!) som nu ligger i papperskorgen.
Idag fick jag den bästa komplimangen av L, "om man var riktigt stark skulle man kunna lyfta dig i din fasta rumpa" hahahahahhaha. En mycket bra komplimang :D

Kommentarer
Postat av: annaru

haha han kan det där med komplimanger han ;)

2010-05-23 @ 19:30:23
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0