Blommor och bin

I fredags var det fest med jobbet som var planen. Det var Idrottsföreningen som styrde fest och vi började med lekar, bla brännboll. Brännboll är såååå underskattat, det säger i alla fall den träningsvärk som jag har idag. Och så sjukt kul också, sist jag körde brännboll kommer jag inte ihåg. Men någongång på gymnasiet måste det ha varit.

Sen blev det cider och bastu, och sen lite mer cider. Sen massa god mat, roliga lekar där man skulle gissa artist/låt och ännu mer cider. Sedan röjde vi dansgolvet, och jag skrek ut vid varje låt "åååh det här är min favorit låt" vilket betyder att det var en grym DJ, fem av fem toasters, lätt!
Bland annat så dansade vi loss till denna underbara somriga låt. Haha och jag tycker att videon är rätt rolig, det är som en kvinnlig variant av Disco-Kjell.
Behöver jag säga att det lag som jag var med i vann? Och priset? En leksaksspade och frön, haha synd att jag inte har något att så fröna i. Kanske ska gå ut inatt och plantera dom utanför lägenheten.
Kvällens tema var blommor och bin, Helena borde ha vunnit i sin outfit som bi. Tyvärr inge bildbevis men hon var den enda som körde på och matchade bådem topp och mössa.
Come baby turn the lights off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0