Bodycompat, boxercise...eller hur var det nu igen?

Idag är en mycket bättre dag. Köpte Sex and the city 2 biljetter till mig och mamma den 28/5, skulle gärna ha gått på onsdagen men då är vi på konferens med jobbet. Längtar så efter att mamma ska komma, bara en heeeeel helg tillsammans.
Idag mellan biljettköpet och träningen råkade jag impulsshoppa. Man mår alltid bättre när man shoppar, och när man hittar något som man letat efter till ett extremt bra pris, ja då är det dubbel-lycka!
Någon som kan gissa?
HÄR SKA DET VARA ETT ENTERSLAG (okej jag måste sluta störa mig på det eller fixa det..imorgon)
Sen körde jag ett boxercise pass som tur var ett body pump pass. Så himla förvirrad hela tiden. Killen som hade det tog passet tog död på mig, men imorgon blir det VILA och umgås med underbara rara anna :)
Helt död, och det var ännu värre på tunnelbanan. Jisses! Röd som en tomat och vit på överläppen, lagom sääxy.
Mästerkocken bjöd på skinksallad med rädisor. Jag älskar att det är vår/snart sommar och att man kan äta rädisor. För jag älskar rädisor och färsk potatis. Och grilla. Gud vad jag längtar.
Nu, the hills och the city (förhoppningsvis om det fortfarande fungerar)
Light up, light up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0