Helgen i korthet

Fredag: Körde hem mot Fagersta, åkte till stugan och plockade upp morfar och mormor, sedan fest med gm-folket. Underbart roligt! Det blev goda (starka) drinkar, grymma dancemoves med mycket space, sedan en sväng till bruks för att fortsätta svänga våra lurviga. Det var så himla roligt, sen fick jag nattsällskap av Sandra Hotchick.

Outfit: Shorts HM, Skjorta HM, strumpbyxor HM.. dvs all HM.


Bästa Jenny å Sandra


Ankorna

Lördag: Vaknade alldeles för sent av ett underbart soligt mms från Anna vilket fick mig att hoppa upp ur sängen. På med bikini och shorts och ut på tomten och steka ett tag. Sen var jag och mamma chaufför till mammas kille och hans kompisar. De hade herrmiddag! Sån himla bra idé, dom är ca 10 killar (män,gubbar?) som träffas varje år och hittar på något tillsammans. Iår åkte dom svävare och hade middag på Wanbo herrgård sen utgång på bruks. Sånt vill jag också ha, någon som ställer upp på dammiddag?! Dom har hållit på länge och firar 20 år nästa år. Så ungefär sen de var 18 så har dom träffas, och man får helt enkelt inte inte delta.
Mellan chaufföromgångarna så kollade jag och mamma på världens sämsta film, vi ville hyra "remember me" men den fanns inte så blev "veronika bestämde sig för att dö", betyg? 0 av 5 toasters. Vi kollade inte ens klart, men boken är säkert bättre.
Söndag: Löparrunda med mammy dearest, flåsade oss runt 2 varv i Nordansjö så blev 5 km. Och jädrans vad jag flåsade, men runt kom jag. Tog ca 30 min vilket är en försämring från förra året men jag kommer igen...om ett tag.
Efter flåsandet gjorde vi en jätte god wok och jag och Linus hoppade in i bilen för att bege oss mot El Stockholmo. Strax efter Västerås började bilkön mot Stockholm och vi sniglade fram i 11 km/h. Hann till och med byta chaufför så Linus fick köra sista biten hem haha.
Slutbetyg på helgen: grym!




Kommentarer
Postat av: annaru

snygging! vi har ju redan startat dammiddagar på onsdagar, men jag tror vi behöver iviga några fler..eller vad säger du? ;)

2010-05-17 @ 21:20:16
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Jag

Haha ja dom är givna även om denna gång blir en torsdag. Ja en årlig middag med något kuuul tycker jag vi ska hitta på ;)

onsdagarna har vi för oss själva hihi

2010-05-17 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0