I got a plan I'm sticking to

ANNA, detta är vad du missar ikväll. Tänk du hade kunnat vara hemma hos mig nu och precis varit proppmätt på en hemmagjord fransk potatissallad och lax. Men istället har du tvättstugan ;)
Usch jag är verkligen proppmätt, men det förtjänar jag efter 9 timmar på jobbet. Idag hade vi tårta igen på jobbet, tackade av Anders som slutade. Åt den godaste blåbärs-princess-tårtan, jisses! Och jag som inte ens är överförtjust i tårta!
Nej nu ska jag packa och lyssna på dom sjuhundramiljarder låtar som anna skickat på spotify..
BTW Linus tvingade mig prova feta ost idag (jag har provat det förut men bara för att prove a point..) och jag åt, jag svalde, jag överlevde. Dock ingen njutning, mest bara salt. Not my cup of tea, men jag dog inte.

Kommentarer
Postat av: annaru

det är ju du som borde blivit allergisk, du tkr ju iaf inte om såna där saker! :P

2010-05-24 @ 20:06:51
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0