Medium sweet

Haft en helt perfekt helg med mammy dearest även om den varit bra rörig. Först kom mamma på att hon inte skulle hinna till sex and the city 2 så det slutade med att vi hade 4 biljetter till filmen. Sen råkade mamma boka två tågbiljetter till Stockholm på samma tåg fast i olika vagnar, sen har allt jag hittat på stan antingen inte funnits i min storlek, varit trasigt eller så har dom itne hittat den andra skon. Haha men annars har helgen varit kanon.
Boxades med mamma idag vilket var riktigt kul, saknar att inte ha någon att träna med. Någon som är lika motiverad som en själv så att man kan posha varandra. Ska försöka tvinga Anna att börja på sats om jag blir kvar där nästa år. Jag är heeelt slut efter helgen och ska inta mysing-mode framför tvn och fira att hjärtat är hemma igen.

Nytt nagellack från depend, not to recommend tyvärr. Tog mig 5 lager för att få vitt och sen kletade jag till tummen (dock inte nagellackets fel haha). Men vitt är det iallafall and i like it.

Kommentarer
Postat av: annaru

fina brillor i bakrunden!

2010-05-30 @ 21:41:36
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Angelica

dock inte mina! haha

2010-05-30 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0