Misery Business

Tolvtimmars arbetsdag på jobbet idag, känner mig lagom trött och sliten nu. Därför borde jag sova och inte ligga i sängen och skriva på facebook och blogga.. kommer få ångra det här bittert imorgon när klockan ringer.
Men bara 2 arbetsdagar kvar, bara 2.
Kom hem till en lägenhet som var så städad så att jag knappt vågade gå in. Jag är Hollywoodfru delux fast tvärtom. Han har inte bara städat hela lägenheten och plockat in all tvätt utan också organiserat om i köket. Jag är frälst. Sen sa han "kan vi försöka hålla det så här nu?" Haha var det en pik till mig?! Jag som är den mest pedanta själen i världen.. eller?
Nej fy han har så rätt, när jag har dragit fram igenom lägenheten har hurricane Angie varit på framfart. Men jag borde få lite pluspoäng för jag var så mycket värre förr, i mina unga år. Mamma fick hota med att dra fram svarta sopsäcken, haha och då var det allt dags att städa.
..Får se hur lång tid det tar innan Linus börjar hota med svarta sopsäcken också..
Godnatt
Second chances they don't ever matter, people never change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0