Pub-tisdag

Började morgonen med en morgonpromenad innan jobbet, lagom amibitiöst tycker jag. Får se om jag orkar mig på samma presation imorgon bitti också, tveksamt eftersom jag måste släpa på en väska till jobbet sen.
Imorgon ska vi bara jobba till 14, sen drar vi på cruise! Ska bli riktigt skoj och jag planerar på att försöka utöka mitt barskåp, som hittills består av en absolut vodka tropical..dvs väldigt tomt!
Funderar på en vanilj vodka så att jag kan blanda till den där goda drinken som jag drack i London.
På tal om London, jag saknar dig Majk! Kom hem snart. Och Sandra med, grymt mycket.
Koooooom heeeeeem! Föralltid helst! :)
Annars då? Väskan är packad, passet är med, lyckades beställa en sak på nelly (vad är det med mig att inte hitta något när jag har pengar men innan lön då hittar jag massor?), ätit varmkorv och druckit vin och mår allmänt bra. Jag och Anna håller på att styr våra liv och sen kommer jag må ännu bättre, skönt när man har någon som pushar än till förändring och förbättring <3
Nej nu säger Linus att jag luktar tåbira så tar väl det som en hint att jag bör duscha,
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0