Skansen premiär

Dagen startade med sovmorgon, jisses vad skönt det var att för en gångs skull inte ställa någon klockan utan att helt få vakna av sig själv. Sen tog jag och Limpan en timmes morgonpromenad.
Jag älskar att bo i Stockholm.
blek, slitna mjukisar - and i like it.
Sen blev det skansen-premiär med Anna dearest. Blev lite hoppbilder, upptäcksfärd, nordiska vilda djur, akvariet och sjukt lång väntetid på maten.
Sen en sväng på stan som stängde klockan fem?! varför kan inte Sverige vara som Hong Kong och ha affärerna öppna på kvällarna, det vore ju toppen!
Nu: bildkavalkad
JAg och Linus hann med att gå på bio idag också, jag älskar att vara ledig. Vi såg Iron Man 2, asbra! Speciellt för att vara en uppföljare. Gud vad jag önskar att jag var en actionhjälte, helst lika fit som Scarlett Johansson. Om jag fick ändra mig i val av yrke så skulle jag välja actionhjälte, eller skådespelerska som fick spela actionhjälte skulle också duga.
Vi överdrev en aning och för första gången någonsin åt jag inte upp mitt biogodis innan filmen börjat, lyckades inte ens äta upp i huvudtaget. Måste vara nå fel på mig haha.
Nej nu borde jag packa inför hemfärd imorgon bitti, lääääängtar efter lite party med Hotchicken, mys med mammy dearest och att få träffa nära och kära <3
Dagens fundering: varför har tunnelbanan vänstertrafik?
It's times like these you learn to live again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0