32 månader

Jag är dödstrött. Måste sova. Imorgon ska vi ut på "studiebesök". Shit. Rädd för hur mycket snö, blåst och kyla det kommer vara. På med underställ! Känner att jag är lite irriterad, men bara lite. Men inte på vädret, utan mest för att jag är stressad. Känner ett smått sting av magkatarr, men jag håller tummarna och hoppas att det inte är det. Sist gick det över fort när jag väl visste vad det var. Men hoppas hoppas inte.
Jag vill ju se mig själv som en stresstålig människa.

Idag har jag och L varit tillsammans länge ♥ Typ över 700...dagar ;)

Imorgon ska jag se Gossip när jag kommer hem från stormen. Äta korvstroganoff och njuta.
Nu ska jag visa lite uppskattning till min bättre hälft. (Fast idag känner jag mig rätt bra som både lagat mat och diskat haha)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0