Allt och inget

MAAAT! Består idag av chili con carne, jumey! Jag har verkligen blivit mindre kräsen, för ett år sen hade jag petat ur bönorna, men nu äter jag dom. Good for me! Körde ett pass sats energy idag efter jobbet, älskar det passet. Och första dagen tillbaka på jobbet gick också bra, kastades rakt in i det igen, vilket är rätt härligt faktiskt. Tillbaka till vardagen (men missförstå mig rätt, jag skulle älska att vara hemmafru haha).
Sen på tal om något helt annat. De som våldtog en kvinna i Fagersta i helgen på Bruks, jag hoppas verkligen att ni får det straff det förtjänar. Jag hoppas att ni åker i fängelse och att det fängelset är mer som ett amerikanskt än som våra svenska pensinärshem. Och att ni där skulle få utstå det ni gjort mot henne. Vilken människa bestämmer att HAN har rätt att göra så? Förstöra någon annas liv? Dessa människor är så vidriga och jag önskar att det faktiskt vore dödsstraff för vissa saker som tex våldtäkt och barnmisshandel/äckel. Jag är så arg så att jag kokar. Vidriga människor som vågar göra så mot någon annan. Mina tankar finns med dig och jag hoppas att dom tar dom jävlarna och som sagt att dom får vad dom förtjänar. Jag har ingen som helst respekt för människor som inte har någon respekt för andra. Hur kommer man över en sån sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0