American pancakes

Hajpa! Vill ni se vad jag kom hem till? Klart ni vill. En underbar pojkvän hade varit och fyndat..
Ny matta, som egentligen är brun (tror vi i alla fall), en adventsljusstake och en stjärna (om ni frågar mig så var inte det där min favorit och jag kommer kanske tappa bort den i flytten... haha). Men han är söt som anstränger sig så jag låter nog den följa med ändå.
Sen hade han gjort världens godaste pannkakor, shit jag har aldrig ätit sånna goda pannkakor. Alla pannkakor är goda men dessa var super super goda. Nu har jag så ont i armarna efter boxen att jag inte kan skriva nå mer. Emilia är galet stark...men jag var nog inte så klen heller..hoppas jag.
Åkte med världens roligaste tunnelbanechaufför idag igen! Underbart med sånna positiva människor.
Ska.Försöka.Hålla.Mig.Vaken. Men sjukt trött...godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0