But you'll always be my hero

Nyss ätit suuushi, sjukt gott fast avokadon var inte riktigt mogen vilket var lite av en besvikelse. Nu ska jag släpa med my love ut i snöstormen för en liten promenad.

Drömde världens mardröm inatt :S Den var heeelt sjuk. Drömde att min kompis från tyskland var här och att hon flörtade jätte mycket med Linus. Sen var vi helt plötsligt på en restaurang med 10 andra människor och L ville inte sitta vid mig utan bara bredvid min tyska vän. Sen blev jag sur och gick i förväg när vi gick därifrån och så kom dom aldrig ifatt mig. Så jag ringde. Då hade dom åkt hem till Söderbärke tillsammans, utan mig som var kvar i Stockholm. Ööööh?! Vaknade helt svettig och väckte Linus haha. Och detta var bara i korta drag, måste ha en väldigt livlig fantasi. Och undrar varför jag drömde om Lili? Måste höra av mig och kolla så att allt är bra med henne.
Skumt var det i alla fall.

Jag är glad. I januari flyttar en av dom bästa hit, ska bli så himla roligt. Och jag tycker att hon är stark, stark som kan gå ifrån. Som klarar att fatta ett svårt beslut. ♥

Jag är gladare än gladast, massa nya låtar har droppat in på spoti. Rihanna Part2 och Whose that chick. Nu ska det poppas...eller först prommis, sen DUNK DUNK

Kommentarer
Postat av: annaru

datajäveln loggade ut mig ifrån msn. vem ska flytta till sthlm? :) puss

2010-11-25 @ 20:17:09
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0