Emma

Proppmätt efter en härlig sushimiddag med Emma. Kul att träffas en vardag och bara ha lite vardagsmys. Sen kikade vi lite i affärerna men hittade inget. Mest taggad inför att handla julklappar i helgen.
I söndags var zumbaträningen som jag går på med i DN, haha som tur var var jag inte med på någon bild. Det är därför jag kan skriva det här, annars hade jag varit tyst som en mus om det.

På tal om ingenting så har jag hört världens skummaste reklam på radio. Jag har hört den x antal gånger under flera dagar och tänkte att det kan bara inte vara sant det dm gör reklam för. Så idag var jag tvungen att kolla och jodå det är sant.
http://www.victoriamilan.se/
Nu vet jag att det här bli som reklam för denna sida men jag tycker verkligen att detta är helt sinnes. En sida där man kan annonsera om man vill ha en affär! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0