Fest

Befinner mig i Västerås, min gamla studentstad. Många minnen här,både bra och dåliga. Men idag har jag spenderat tid med dom som inte blivit minnen, några av mina bästa vänner som (tyvärr) valt att bo kvar här och inte följt med till Stockholm. Whats up with that? Men ändå, haft en underbar dag!
Vi började med lunch sen har vi gått affär in, affär ut i jakt på något snyggt. Jag hade som tur var redan bestämt mig vad jag skulle ha på mig så jag aggerade bara smakråd. Nu är jag hemma hos hotchick, har fått mig en bailyes mint och väntar på att vi ska börja traska mot bussen. Ska hämta upp lite mat på spicy hot och sen hem till Lea för förfest och mys. Sen kan jag mycket väl tänka mig att det blir hot and dangerous på dansgolvet!

Är riktigt laddad för en kväll med dom bästa, var ruskigt längesen.

Hoppas ni är taggade för en bra löööördag!

PUSS



Denna kan ni lyssna på för att komma i stämning



Themesong for tonight eftersom vi sjungit på den hela dagen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0