Ghost in a machine

Jag är dödstrött. Har träffat mammas kusin Madde hela dagen och det är så himla kul att träffa henne. Framtiden får utvisa om hon kommer flytta hit, jag hoppas verkligen det. Älskar att det är så lätt att prata med henne om allt. Vi åt sushi på Rice och drack te på Muggen. Jag älskar stockholm, kontrasterna mellan Östermalm och Södermalm är så härliga. Först skinny bitches som snackar om hur det är okej att utnyttja en kille för en resa när man är i deras ålder sedan folk med sjukt alternativa klädstilar. En kille med någon slags poncho och höga ridstövlar, jag älskar stockholm! Älskar att man alltid kan sitta och titta på folk och bli både förfärad och imponerad.

Men sen är jag också arg idag, så förbannat arg. Jag känner hat, och det gör jag inte ofta. Jag ogillar starkt väldigt ofta, men nu känner jag innerligt och bittert hat. Och jag är långsint, så sjukt långsint.

Bjuder på världens bästa låt mitt i all denna bitterhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0