Ghost

Jag vaknade upp imorse, avbokade min träning och somnade om. Min disciplin är bedrövlig. Men får ta tag i det i veckan. Jag ska nog gå ut och gå med bara bra musik i öronen. Eller ligga i sängen hela dagen och titta ifatt på greys anatomy? Hmm svårt val..

Vaknade upp imorse med en stark längtan efter snö. Vill prova mina ny skidor, åka pulka och dricka glögg, åka längdskidor med mamma (utan att behöva träna för tjejvasan) och massa mer. Måste vara lussebullsbakandet och julmusten som triggat i gång detta.
Årets bild 2009.
Ooh ni måste se unstoppable förresten, den bygger visst på en sann händelse också vilket gjorde den ännu bättre. Så gå och se den vetja! Jag hade ont i käkarna efteråt för att jag spänt mig så mycket under filmen, vi satt och sa "neeej" "faaan" under hela filmen ungefär. Riktigt spännande, och lagom med kärlek runt omkring.
Nej lite brunch kanske?
And I try to hide, but I just can't hide no more. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0