Idag: tolv timmars arbetsdag. Imorgon: mot Örebro

Imorgon åker jag till bästa Elin i Öret. Ska bli riktigt kul, även om min packning kommer vara katastrof för jag är så trött just nu så att jag ser i kors, benen darrar och jag mår illa. Men ska ta en snabb dusch nu och kasta mig i sängen. Blev ingen träning idag heller, blä. Men ibland får man offra sig, och plus på flexen är tammetusan aldrig fel! ;-)

Nej blir inte mycket skrivit idag inte. Förutom att jag fått världens roligaste sms som fick mig att ligga dubbelvikt över skrivbordet (ingen nämnd, ingen hånad..Hells!hahahahah).
Inte orkar jag se gossip heller, eller titta ifatt på greys och dh. Jag har blivit riktigt dålig på att följa serier, buhu. Nästa vecka kanske.. Eller på söndag. Gud vad jag bara skriver skit.
Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0