Indestructible

Nu är jag back on track i Stockholm. Linus mötte upp mig på stan och så hittade jag två par vinterskor. Nu slipper jag frysa om fötterna. Nu har vi legat i sängen sen vi kom hem och jag har nötit två låtar. Stackars, stackars Linus

Idag skämde jag förresten ut mig totalt. Gick på toaletten på Åhlens när jag ändå lämnade in min väska där. Bara det att jag glömde låsa. Hur fan kunde jag glömma att låsa? Jisses vad jag skämdes när dörren öppnades och det stod en typisk östermalmstant utanför och där satt jag och kissade. Guuud jag ville bara sjunka genom golvet.
Förövrigt? bra dag.

Kommentarer
Postat av: annaru

båda låtarna är riktigt bra! ska ge dig några nya favoriter imorgon, natti puss

2010-11-07 @ 21:35:10
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0