Mad woman, bad woman

Tjoho i stugorna. Idag har jag jobbat och sen mötte jag upp Emilia för lite onsdagsträning på Sats. Det blev dödspasset. Antingen så är jag sjukt otränad eller så är det passet det värsta jag varit med om. Jag tror att jag ska spy efter halva passet. Men nu ska det bli rutin att gå på det här, för det är sjukt kul och en bra blandning av kondition och styrka. Och en bra tränare. Alright!

Dagens låttips:


Jag älskar hans röst. Texten är faktiskt också bra, i alla fall vissa delar (fast egentligen är den rätt töntig, haha) . Och jag har nötit den på jobbet till max så nu är jag fast. Att sitta och rita och lyssna på musik är bland det roligaste som finns på jobbet.
Men jag tror i huvudtaget att allt blir roligt med musik.
Imorgon och på fredag blir det kurs sen helg, l o v l e y. Blir hattparty med jobbet, träning, lugn och ro, mys med Annaru och bara ha en lugn helg utan att flänga och fara överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0