Snö

Jag älskar snön! Okej, jag kommer svära mig svart när tunnelbanan inte går. Men innerst inne älskar jag den. Att promenera med mig i snön är visst som att promenera med en treåring, inte 23-åring. Jag vill bara åka upp till Linus stuga och swoscha ner för backarna i mina nya skidor. Längtar såå! Nästa år ska vi åka upp mycket, det är ett måste. Det funderas över en pulkaAW med jobbet, det vore riktigt kul. Men jag måste investera i ett par skidbyxor. Vill ha ett par gore tex annars får det vara, men smakar det så kostar det.

Kommentarer
Postat av: annaru

haha det ser ut som att det är kallt ute med tanke på din söta ansiktsfärg :D

2010-11-26 @ 17:37:37
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0