TisDag

Nu kokar jag potatis, så att ni vet. Jag är pumpskakis i armarna men lycklig, precis vad jag behövde. Och idag var zumbatränaren frisk så det blev dubbelpass :) im back. Dumma är att imorgon ska jag boxas mot Emilia, jag kommer dö. Hur tänkte jag där?
Linus sitter och sjunger på någon låt om en skadeskjuten kråka? Jag tycker att han ska lyssna på mamma mu och kråkan, det var min favorit när jag var liten.
Märks att jag är trött i huvudet, Linus skulle ha mammas nummer så att han kunde skicka sitt personnummer till henne.
Linus: "Vad har hon för nummer då?"
Me: "07333..."
L: "Men hörru det där är ju ditt nummer!"
Snark.
På torsdag ska vi kanske på hockey. Färjestad vs dif. Sen på fredag ska jag, Hotchick och L på min födelsedagspresent! Ska bli jätte kul. Sen blir det Västerås på lördagen. Toppen helg alltså!
Oj det är bara tisdag och jag längtar redan till helgen? Men dagarna går ju så snabbt.
It feels like I'm caught in a storm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0