Snöat in mig på hattar

Jag köpte en hatt idag, inte bara för att jag ska på hattparty på fredag utan för att jag älskade den. Jag gillar hattar. Har velat ha en från Helen Berman men det fick bli en från lindex, lite lite mer ekonomiskt. I alla fall för en hatt.
Jag borde sitta och förbereda mig nu, men jag är så trött. 8 minuter tills jag ska sova. Jag får förbereda mig imorgon. Jag orkar inte, jag är helt slut. Jag behöver köpa något som piggar upp för så här kan det inte vara hela vintern.
Imorgon ska det snöa? Hoppas men ändå inte. Jag har 45 min enkel resa till jobbet nu, fatta den resan med förseningar, griniga människor och värst av allt en grinig jag? Huuva, stackars dom som måste resa med mig i vinter.
Om det snöar imorgon då inviger jag björnmössan, lätt.
Imorgon ska jag träffa älskade Anna, ska bli kul. Inte kunnat träffa henne på mycket länge.

Förutom att du är bland det bästa som hänt mig, att du är min bästa vän och min största kärlek så är jag också så sjukt stolt över dig just nu så att jag håller på att sprängas. Jag vet inte hur jag skulle ta mig igenom vissa dagar utan dig vid min sida. När jag inte orkar vara stark så är du stark åt mig. Jag önskar att alla hade någon som dig, men är glad att just du är min. Nog med moshimoshisweetsweet love men ni fattar poängen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0