What you do, is what defines you

Jag har ont. I min tumme, för en sån himla löjlig grej. Igår gick min nagel sönder, fick en stor spricka i nagel och allt fastnade där i. Ett under att strumpbyxorna höll. Så i morse var jag tvungen att göra något åt det, så jag drog bort den del som var lös vilket var rätt långt ner på nageln.. h-vete vad ont det gjorde! Huden under följde med och nu har jag världens kortaste nagel som värker. Blä.

Nu sitter jag och väntar på att Linus ska komma hit och äta lite och sen ska vi brumma mot Stockholm. Jag tycker om att komma hem, men jag tycker om att åka hem sen igen. Jag gillar att jag har två hem, inte alla som har sån lyx. Och det positiva med att ha flyttat härifrån är att man uppskattar Fagersta mycket mer när man kommer hem, det negativa är att man inte kan träffa sina släktingar varje dag. Vi hade lite diskussioner igår på krogen. Om att våga/vilja prova något nytt. Jag tycker att alla ska göra det som de blir lyckliga av, vissa vill bo kvar och skaffa familj, andra vill ut och upptäcka. Jag vill vara 50 år gammal och ha gjort misstag med aldrig behöva ångra något som jag inte gjort.

Igår var det inte många som jag kände igen på krogen, hoppas det blir mer bekanta ansikten om det blir utgång på juldagen! :) Nu blir det 3 lugna helger i Stockholm ♥ och sen hem 23:e december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0