wishes

En månad kvar till jul. Så vad passar bättre än en önskelista?
Prenumeration av illustrerad vetenskap eller/och ELLE. Väska från H&M. Nagellack, i alla färger. Fick ett jätte fint av min moster förra julen som är en favorit! :)
Skidbyxor, skidjacka, löparskor och ring. Eller vilka typ av smycken som helst. Allt smått och pilligt är egentligen roligt att få :)
Underställ och sex and the city 2 filmen för att komlettera min box och första film :)
Längtar till jul och jag blir glad för allt. Linus brukar säga att jag blir löjligt glad. Han brukar komma med små överraskningar och det är det bästa. Jag älskar att få presenter haha. Inte ett dugg äldre på det viset.
Men annars skulle jag vilja ha en symaskin, en lägenhet, studielånet återbetalt, världsfred och att alla är lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0