björnf..?

Tjopp tjopp. Tillbaks från borlänge och inte så mycket fattigare. Hittade nämligen knappt något, köpte en mössa och sen lite saker inför resan. Hittade ett par stövlar som jag ville ha, men inte kunde ha. Jag har alldeles för stora vader jämfört med min fotstorlek, haha det är fan ett stort problem! Plus att dom kostade 2500:-, men det var ett par Gant från Scorett och jag gillade dom sjuuukt mycket. Men kunde som sagt inte ha dom, kanske var lika bra det. Nu ska vi fundera ut något att äta, linus är sugen på O'learys . .





NU är jag redo för kylan!

Kommentarer
Postat av: Lea

me like your mössa:)

2010-10-16 @ 19:39:42
Postat av: annaru

me like your new hat!!

2010-10-17 @ 17:15:04
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0