Breaking dishes

Fick en så fin present av Linus mamma idag när dom kom hem från Finland, en ny parfym! Är helt överlycklig. Jag som verkligen behövde en, hade tom fått lägga in lite önskemål på vad jag ville ha och var beredd på att betala för det också men istället så fick jag den! Så himla söt.
Nu ska jag och mina canada snow masa oss in i köket och diska, straffet för att man inte lagar mat.. men jag ska ringa H under tiden så då blir det roligare.
Sen ska jag lägga mig och bläddra i taxfree katalogen, kanske finns något? Annars finns det alltid nåt på Arlanda. Älskar taxfree, ska bunkra upp med smink. Behöver en ny foundation. Vill ha en från Mary Kay men jag får aldrig tummen ur arslet så får väl köpa en i affären istället. 

Ojoj nu har Linus duschat klart, faaan måste hinna in i köket innan han kommer ut haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0