Facebook

Igår såg vi the Social Network på bio. Den var faktiskt riktigt bra, hade inte så stora förväntningar. En film som handlar om facebook? Kanske inte inger dom största förväntningarna men den var faktiskt riktigt bra och intressant.
Har aldrig ens funderat på vart facebook kom ifrån utan en dag så var det bara där och en rätt så stor del av ens liv?
Är nog fortfarande lite,lite beroende. Äh va tusan, det är bland det första jag kollar när jag slår på datorn haha.
JAG erkänner.
Så se den vetja!
Idag fick jag åka gratis hem med tåget vilket kändes helt rättvist med tanke på hur mycket tid och energi som jag lagt på SJ. Har ätit tacos (haft världens cravings) och fått underbara presenter.
Nu blir det filmmys med mamma dearest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0