Figs and apple

Helt slut idag med. Körde ett pass body combat på sats odenplan, mycket trevligt och svettigt.
Sen träffade jag upp Linus vid Liljeholmen och handlade på Ica. Sandra bjöd på världens godaste flingor med fikon och äpple i helgen så var tvungen att köpa samma sort hem hit. Jätte god - köp och prova vetja.
Hahaha tittar på grannfejden, oh my goooood! Det är så pinsamt..att folk ställer upp i detta program. Som treåringar. Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och packa saker inför imorgon när jag ska sova hos Annaru och inför helgen. Åker hem på fredag efter jobbet ♥
Shit vad veckan har gått fort, det är redan torsdag...imorgon alltså.
http://www.dn.se/bostad/vindsvaningar-har-blivit-ett-satt-att-leva-1.1185309
Dagens snackis?! Haha jag tycker mest att det är sjukt roligt. Och att folk orkar slösa energi på att bli upprörda, visst det är kass journalistik men låt personerna bo som dom vill. Och sen att redaktören för tidningen går och gör bort sig det är ju en helt annan sak. Men komiskt att det snackats om i princip överallt och även finns som egen sida på facebook.
Ska visst diskuteras i Kvällsöppet idag? Men då sover jag GOTT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0