Forever and a day

Linus lagar köttbullar, jag sitter här och är allmänt ofräsch och idag känns livet lite bättre.
Mycket tack vare ett underbart pass SatsEnergy, grymt bra! Sen ett nice snack med Emma aka korvgömman och nu får jag mat på bordet. Jag är så tacksam för alla underbara människor runt omkring mig. Ni är bäst!
Och i helgen får jag spendera mer tid er i Västerås, först tjejkväll på fredagen och utgång med Hotchicken och sen ännu mer tjejmys på lördaen. Home made sushi står på schemat, GÖTT!
Nu ska jag äta köttbullar och lyssna mer på denna låt.



Kommentarer
Postat av: Em

Överste korvgömma om jag får be :)

2010-10-04 @ 20:47:20
Postat av: Angelica

HAHA! yes sir ;)

2010-10-05 @ 19:34:31
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0